Wednesday 19 September 2012

Mahukan Payudara Yang Berahi dan Seksi???

Salam uolsss yang cantik-cantik jelita, anggun and gojesss!!!~^_^

First of all, Sue nak tanya hows your celebration for Hari Raya Aidilfitri this year??? Best kannnnn??? Dah beraya sakan, makan pun best2, open house sana sini kan, oppps tapi ada yang makin berisi dan bam2 after raya kah? Don't worry ya, PREMIUM BEAUTIFUL kan ada, just make sure that uols pkai minimum 8hours perday ya, jangan kurang, lebih takpe, ekekeke..;-))))

Ok, today punya entry Sue nak SHARE dengan uols macamane PREMIUM BEAUTIFUL boleh membantu kita, tak kira lah masih bujang and anak dara, tengah planning nak kahwin tak lama lagi OR memang sudah berkahwin and mempunyai cahayamata (like me lol, ('',), kita MESTI nak kene jaga our "ASSETS" so that tak nak la muda2 lagi dah menggelebeh dan tak tegang, or jatuh, nanti kan tak cantik, betul tak?

Nowwww, i will show it to you what is the best way to wear a bra from PREMIUM BEAUTIFUL, check it out!!!~



1) Longgarkan tali bra dikedua2 belah bahu dan masukkan kedua2 tangan. Dengan menggunakan kedua2 belah tangan tahan bahagian bawah cup bra dan bongkokkan sedikit ke hadapan dan longgok-longgokkan payudara untuk masuk ke dalam cup dan memenuhi cup bra. Gunakan tangan untuk menarik semua lemak-lemak yang sudah jatuh ke bawah.

2) Tegakkan badan dan masukkan cangkuk bra.

3) Tunduk sedikit ke hadapan dan tarik semua lemak-lemak bahagian belakang, bawah lengan dan bawah ketiak ke bahagian hadapan, masukkan ke dalam cup bra. Lakukan dikedua-dua belah, kiri dan kanan.

4) Tegakkan badan , berdiri secara tegak dan kemaskan semua lemak-lemak berlebihan disekitar payudara dengan menariknya ke dalam cup.

5) Betulkan dan pastikan puting payudara beradan di tengah-tengah piramid cup bra. Betulkan kedua-dua tali bra bagi memberikan kesan yang membentuk payudara sentiasa kelihatan tegang. Pastikan kedua-dua tali bra tidak terlalu longgar atau tidak terlalu ketat bagi memberikan keselesaan yang maksimum apabila dipakai dan tidak memberikan kesan luka.

6) Pastikan kedua-dua belah payudara berada pada kedudukan yang sama dan tiada apa-apa gumpalan lemak pada bahagian belakang badan, bawah lengan dan bawah ketiak.

Selamat mencuba ya!!~






                                    

Hasilnya????? Wowwwwww!!~ tegang, bergetah gitewwww, meletoppps!!!~ Cecepat book your set now ya, 019-2983134 (Sue). ('',)









No comments:

Post a Comment